Podpora
Servis a reklamace
V první řadě vám děkujeme za zakoupení našeho produktu! V případě, že vám nefunguje tak, jak má, jsme připraveni udělat vše pro to, abychom sjednali nápravu co nejrychleji.
Vaše spokojenost je pro nás tou nejvyšší prioritou!
Nefunguje vám produkt tak, jak by podle jeho specifikací a vlastností měl?
- Možná se jedná jen o nesprávné nastavení; v tom případě si prosím v manuálu pročtěte pokyny k nastavení produktů
- Nejnovější informace mohou být i v sekci FAQ (často kladené otázky a odpovědi) produktu na webových stránkách, prosím přečtěte si, zda se nenachází odpověď právě tam
Pokud nejsou informace vedoucí k řešení vašeho problému ani v manuálu, ani v FAQ, prosíme, abyste nás kontaktovali některým z níže uvedených způsobů:
1. Napište nám na email help@orvibo.cz a nebo přes reklamační formulář (vaše zprávy zpracováváme průběžně), zpravidla vám odpovíme maximálně v řádu několika hodin
Uveďte prosím vaší zprávy následující důležité informace, které nám pomohou vyřešit váš problém co nejrychleji:
- o jaký produkt se jedná
- popište závadu
- uveďte jaký systém používáte (IOS nebo Android) a jakou verzi operačního systému provozujete
2) Zavolejte nám na nebo využijte kontakni formulář